Rešitev je namenjena upravljanju in vodenju evidence odjemnih mest, na katerih so locirani vodovodni števci in odpadki ter fakturiranje le teh. Paket med drugim omogoča tudi upravljanje pogrebnih katastrov in njihovih obračunov, povezavo z GIS sistemi za grafično ponazoritev podatkov iz sistema, avtomatizirano izmenjavo podatkov med glavno knjigo in fakturiranjem. Evidence podatkov so ločene in kontinuirane, kar pomeni, da se podatki ohranjajo iz leta v leto in so primerni za večletne analize.


 

Značilnosti:

  • Evidenca odjemnih mest
  • Evidenca s pripadajočimi podatki o vodovodnih števcih in njihovih stanjih
  • Evidenca posod in povezava z delovnimi nalogi za odvoz odpadkov
  • Povezava s terminali za elektronsko odčitavanje podatkov v in iz sistema
  • Generiranje in kontrole spremljanja neobdelanih delovnih nalogov za odvoz odpadkov
  • Evidenca, izpisi, povezava in zgodovina reklamacij po odjemnih mestih
  • Evidenca in obračun storitev pogrebnih katastrov
  • Datoteka za direktne bremenitve za zbirni center za plačevanje obveznosti s trajnikom
  • Analize realizacije fakturiranja
  • Samodejno fakturiranje storitev iz delovnih nalogov
  • Evidenčni list števca za vodo
  • Evidenčni list za delo na vodovodnem omrežju
  • Evidenčni list o ravnanju z odpadki
  • Kartica odjemnih mest za fakturirane količine števcev
  • Kartica odčitanih stanj števcev po odjemnih mestih
  • Letno poročilo o nastajanju oziroma zbiranju odpadkov
  • Evidenca o pokopanih na katastru grobov
  • Zgodovina dogodkov na odjemnem mestu
  • Pregled plačnikov in neplačnikov s pomočjo GIS sistema

Zgodbe o uspehu

  • Z uvedbo sistema Perftech.LARGO smo naredili korak naprej, saj omogoča lažje operativno delo in lažje pregledovanje podatkov. Ponuja dodatne razvojne možnosti in povezave z drugimi poslovnimi rešitvami.  
    KOTO d.o.o., Luka Babnik
  • Perftech.Largo je v hiši že dolgo vrsto let. Leta razvoja in podpore so nam prinesla informacijski sistem, ukrojen po meri uporabnika, stabilen, učinkovit in prilagodljiv.
    TKK Srpenica d.d., IT oddelek
  • Hospitality rešitev Yolanda nam je privarčevala ogromno denarja, popolnoma vsa gradbena dela in motenje gostov, saj smo rešitev lahko izvedli na obstoječi kabelski infrastrukturi.
    Hotel Slon, Gregor Jamnik, direktor
  • Perftech.MIS je prepričal tudi našega novega belgijskega lastnika in g. Barta Moonena iz nadzorne službe. Za vpogled našega poslovanja si je izbral ravno to aplikacijo. Dobro se zaveda, da ima s tem vse pomembne podatke takoj na dlani. Kjerkoli in kadarkoli.
    TKK Srpenica d.d., IT oddelek

Želite izvedeti več?

Pošljite nam povpraševanje preko elektronskega obrazca.

Kakovost